Wil jij samen met een enthousiast en positief team topservice bieden aan zorgmedewerkers en hen ondersteunen in hun werk? Samen uitdagingen aangaan en troubleshooten? Ben jij de coachende team lead die samen met het team verder groeit en bloeit?
Maak kennis met je nieuwe team om de sfeer bij Momo te proeven.
Momo Medical is een snelgroeiende en ambitieuze scale-up in Delft, gericht op het aanpakken van een van de grootste maatschappelijke uitdagingen: de toekomst van de (ouderen)zorg. De komende 10 jaar gaat de zorgvraag verdubbelen, terwijl 30% van de huidige zorgmedewerkers met pensioen gaat. Met onze innovatieve oplossingen willen we zowel de druk op de zorgmedewerkers verlagen als de kwaliteit van zorg verbeteren. Kortom: meer werkplezier creëren voor zorgmedewerkers en tegelijkertijd de levenskwaliteit verhogen van bewoners in verpleeghuizen.
🚀Je werkt elke dag met een enthousiast team aan het bieden van topservice, het oplossen van uitdagingen en maakt de zorgmedewerkers blij.
💗Je draagt bij aan betere zorg voor bewoners van verpleeghuizen en verlaging van de werkdruk voor medewerkers.
💡€3500-4500 (o.b.v. 40 uur), pensioen, donderdag pizza avond, vrijdagmiddagborrels, teamactiviteiten, reiskostenvergoeding en groeikansen waar jij wilt.
🗓️Je werkt 4-5 dagen (32-40 uur) per week in ons kantoor in Delft.
🎉Je bent samen met het team verantwoordelijk voor het schaalbaar maken van de service en support voor onze producten, waarbij je direct bijdraagt aan Momo’s groei.
In de rol Team Lead Service & Support zorg je ervoor dat je teamleden goede service verlenen en hier steeds in blijven groeien. Je zorgt voor een optimale structuur binnen een dynamische en snelgroeiende omgeving. Daarbij stimuleer je een leeromgeving om in te kunnen groeien, zodat je collega’s, jijzelf en Momo als geheel blijven ontwikkelen. Je zorgt dat de producten van Momo worden aangesloten bij een zorglocatie en haalt actief feedback op zodat wij kunnen blijven verbeteren. Samen met het team bouw jij verder aan werkprocessen en bewaakt de kwaliteit hiervan. Je coacht een gemotiveerd team om steeds beter te worden en verder uit te bouwen. Samen kijk je naar mogelijkheden. Je teamleden hebben een mooie afwisseling in werkzaamheden, waarbij iedereen ook individueel werkt aan persoonlijke ontwikkeling en eigenaarschap pakt. Je zorgt voor een heldere opschaling binnen Momo en stimuleert de samenwerking tussen de verschillende teams.
Kortom:
Je hebt ervaring in de rol van team lead, idealiter al bij een start-up/scale-up. Hierbij is het belangrijkste dat je flexibel bent en goed kunt schakelen binnen de dynamische omgeving. Je kunt goed omgaan met verandering en denkt graag in oplossingen. Je hebt gevoel voor het leveren van topservice en coachen van anderen zit in jouw DNA. -** 2+ jaar ervaring in de rol van team lead**, dit kan op veel verschillende plekken zijn zolang je maar eerder een team hebt aangestuurd. Je weet hoe je structuur moet aanbrengen en behouden, en je houdt van een uitdaging.
Omdat je een impact wil maken op de zorg in binnen- en buitenland. Omdat je enthousiast wordt van een snelgroeiende scale-up waar geen dag hetzelfde is. En omdat je blij wordt van jonge, enthousiaste en getalenteerde internationale collega’s die met z’n allen hard werken om de zorg iedere dag een stukje beter te maken en tegelijkertijd heel erg genieten van samen eten en (vrijdagmiddag)borrels.
Nieuwsgierig geworden? Mail je CV & motivatiebrief naar career@momomedical.com
Momo Medical is een snel groeiende ambitieuze scale-up in Delft met hart voor de zorg. Wij helpen zorgmedewerkers in Nederland, België, Duitsland, Amerika, en Canada met onze BedSense App.