Vacature

Service & Support Ster
32 - 40u per week
Delft
Sta jij altijd klaar om anderen te helpen? Krijg je een glimlach op je gezicht bij het oplossen van problemen? Samen met het Service & Support team beantwoord je alle vragen van zorgmedewerkers en reis je door heel Nederland om onze oplossingen te implementeren en top service te verlenen. Op die manier worden zorgmedewerkers optimaal ondersteund in hun werk.
chocolade.jpg

Jouw missie is geslaagd als zorgmedewerkers zich fantastisch geholpen voelen door jou!

Maak kennis met je nieuwe team om de sfeer bij Momo te proeven.

Wie is Momo?

Momo Medical is een snelgroeiende en ambitieuze scale-up in Delft, gericht op het aanpakken van een van de grootste maatschappelijke uitdagingen: de toekomst van de (ouderen)zorg. De komende 10 jaar gaat de zorgvraag verdubbelen, terwijl 30% van de huidige zorgmedewerkers met pensioen gaat. Met onze innovatieve oplossingen willen we zowel de druk op de zorgmedewerkers verlagen als de kwaliteit van zorg verbeteren. Kortom: meer werkplezier creëren voor zorgmedewerkers en tegelijkertijd de levenskwaliteit verhogen van bewoners in verpleeghuizen.

De meest waardevolle aspecten aan deze rol

💗 Je staat veel in contact met de mensen waar we het allemaal voor doen: de zorgmedewerkers!

💡 Impact maken in de zorg van morgen samen met een energiek team wat het verschil wil maken!

🎉 €2400-3000 (o.b.v. 40 uur), pensioen, reiskostenvergoeding, donderdag pizza avond, vrijdagmiddagborrels, teamactiviteiten, en groeikansen waar jij wilt.

🔥Naast het werken bij ons op kantoor in Delft, ben je ook regelmatig onderweg naar een zorgorganisatie in Nederland.

Dit zijn je verantwoordelijkheden

Als Service & Support Star ben jij de held(in) voor zorgmedewerkers. Jij zorgt ervoor dat zij zich volledig ondersteund voelen, of het nu gaat om het beantwoorden van vragen of het implementeren van onze oplossingen op locaties door het hele land. Aan het einde van de dag wil je dat zorgmedewerkers thuis aan de eettafel vertellen hoe goed ze geholpen zijn door jou, en hoe dat hun dag heeft gemaakt. Service en Support verlenen bestaat ongeveer uit de volgende dingen:

  • Het beantwoorden van vragen en bieden van ondersteuning aan zorgmedewerkers, voornamelijk telefonisch en per mail - altijd met oprechte aandacht.
  • Veel proactief bellen, zowel overdag als in de avond en nacht, met zorgmedewerkers om in te checken hoe het gaat.
  • Het aansluiten van nieuwe systemen en het verlenen van service op locatie bij de zorgorganisaties.
  • Het continu verbeteren van de processen, producten, je collega’s en jezelf!

Wie ben jij?

Je bent enthousiast, servicegericht en hebt zin om deel uit te maken van een positief en hardwerkend team. Je kan goed overzicht houden en geen hulpvraag is jou te gek.

  • Geen ervaring vereist; je bent vooral leergierig en communicatief sterk.
  • Je bent een echte aanpakker! Je steekt je handen graag uit de mouwen, staat altijd voor mensen klaar en wil continu verbeteren.
  • Je kunt goed communiceren in het Nederlands; goed Engels is een pré.
  • Je vindt het leuk om te reizen om zorgmedewerkers door het hele land blij te maken.
  • Je bent flexibel in je werkuren en vindt het geen probleem om af en toe in de avond of het weekend te werken.
  • Problemen oplossen en denken in mogelijkheden liggen volledig in jouw kracht.

Dit is waarom je bij Momo wilt werken

Omdat je een impact wil maken op de zorg in binnen- en buitenland. Omdat je enthousiast wordt van een snelgroeiende scale-up waar geen dag hetzelfde is. En omdat je blij wordt van enthousiaste en getalenteerde internationale collega’s die met z’n allen hard werken om de zorg iedere dag een stukje beter te maken en tegelijkertijd heel erg genieten van samen lunchen en (vrijdagmiddag)borrels.

  • Hét verschil maken voor zorgmedewerkers met een innovatieve oplossing.
  • 32-40 uur p/w, afhankelijk van jouw voorkeur.
  • Salaris van €2400-3000 (o.b.v. 40 uur, afhankelijk van ervaring en kwalificaties) en 8% vakantiegeld.
  • Mogelijkheden tot groei op het vlak dat jij wil, dat betekent: ruimte om ideeën in te brengen en uit te voeren, kiezen waar je zelf beter in wilt worden, en projecten oppakken die je interessant lijken.
  • Reiskostenvergoeding, een pensioenregeling en 30 vakantiedagen per jaar.

Geïnteresseerd? Stuur je motivatiebrief en je CV naar

career@momomedical.com

Nieuwsgierig?

Momo Medical is een snel groeiende ambitieuze scale-up in Delft met hart voor de zorg. Wij helpen zorgmedewerkers in Nederland, België, Duitsland, Amerika, en Canada met onze BedSense App.

Wat heeft Momo jou te bieden?
Hét verschil maken voor zorgmedewerkers middels een innovatieve oplossing
Werken bij een snel groeiende YCombinator scale-up in Delft
Deel uit maken van een super enthousiast team dat staat voor: aanpakken, nieuwsgierigheid, behulpzaamheid en snel leren!
Opleiding en coaching om jou te ondersteunen in hoe je wil groeien
Logo
Momo
Medical
Momo Medical B.V.
Molengraaffsingel 29
2629 JD, Delft
Nederland
 
Kamer van Koophandel 68346832
© 2018-2025 Momo Medical B.V.